Na naší zubní klinice AJNA dental clinic dbáme na to, abychom drželi krok se světovými trendy a používali jen ty nejmodernější dostupné stomatologické technologie a postupy. Klademe důraz na šetrnost veškerých vyšetření a zákroků. Pro maximální pohodlí a efektivní práci stomatologů jsou naše ordinace vybaveny speciálními ergonomickými křesly, která splňují vysoké hygienické standardy. Jako první v České republice používáme počítačem řízené digitální dávkování anestezie. Anestezie je tak bezbolestně aplikována s největší možnou přesností, díky které eliminujeme nejen množsví podávané anestezie na minimum, ale zároveň máme i maximálně pod kontrolou oblast znecitlivění. K celkovému komfortu klienta jistě přispívá i to, že po zákroku neodchází s omezeným pohybem ve tváři.

Naše klinika, jako jedna z mála, také používá světovou špičku mezi dentálními lasery, laser Light walker. Nová generace těchto zubních laserů umožňuje pracovat s maximální přesností a zcela bez bolesti při provádění zákroků jak na měkkých, tak i na tvrdých zubních tkáních. Nejoptimálnějších stomatologických výsledků dosáhujeme díky konceptu TwinLight®, který funguje na bázi multi-vlnového dentálního laseru.
Díky celkové komplexnosti péče garantujeme našim klientům po zákroku či ošetření rychlou rekonvalescenci. Využíváme k tomu speciální centrifugu, která funguje na principech odstředění krevní plasmy vzorku vlastní krve pacienta a její následné aplikace do rány, což výrazně urychluje hojení a celkovou regeneraci ošetřené tkáně.

V AJNA dental clinic vám zaručujeme bezbolestnou komplexní péči, která je dána vysoce profesionálním přístupem za použití té nejmodernější technologie a těch nejkvalitnějších materiálů.