ZUBNÍ POHOTOVOST

ZUBNÍ POHOTOVOST PRO VŠEOBECNOU KLIENTELU

Od 17.4. 2021 od 6:00 hod. je zubní pohotovost na nové adrese. Urgentní zubní péči ze zdravotního pojištění Vám poskytneme v nové ordinaci v areálu Ridera Sport: Zubní pohotovost - Dental Emergency, Závodní 2885/86, 703 00 Ostrava–Vítkovice, Tel.: 771 153 858.

Pohotovostní péče v AJNA Dental Clinic je hrazena z veřejného zdravotního pojištění prostřednictvím zdravotních pojišťoven a rozpočtu kraje. Nemusíte se tedy obávat žádných nečekaných či zvýšených plateb. Hradíte pouze zákonný poplatek ve výši 90 Kč.

Pohotovost v rozsahu hrazeném pojišťovnami poskytujeme ve všední dny od podvečerních 18:00 hod. do ranních 06:00 hod. a během sobot, nedělí a svátků nepřetržitě. Péče o Vás je pro nás prioritou.

ZUBNÍ POHOTOVOST PRO PRIVÁTNÍ KLIENTELU

JSME K DISPOZICI NAŠIM KLIENTŮM 24 HODIN DENNĚ, 7 DNÍ V TÝDNU.

GARANTUJEME OŠETŘENÍ V PŘÍPADĚ AKUTNÍ BOLESTI ČI JINÉHO ZÁVAŽNÉHO PROBLÉMU JEŠTĚ TEN SAMÝ DEN.

CENA OŠETŘENÍ SE ŘÍDÍ PLATNÝM CENÍKEM

Skoro každý z nás si už asi někdy zažil akutní případy bolesti spojené se zuby. Tyto bolesti nelze předvídat! Nedá se s nimi pracovat, spát a ani se soustředit na nějakou činnost. Nejde pouze o bolest, ale také se vám může stát, že si zlomíte korunku, vypadne vám výplň zubu nebo dojde k opuchnutí obličeje zrovna ve chvíli blížícího se důležitého jednání či rodinné oslavy. Z naší zkušenosti víme, že akutní bolest zubu se většinou dostavuje ve chvíli, kdy se to nejméně hodí – o víkendu, o svátcích či v noci a NIKDY během ordinačních hodin vašeho zubního lékaře.

Taková neočekávaná situace může narušit veškeré vaše plány a nezbyde nic jiného, než urychleně vyhledat odbornou pomoc. To ale není vždy tak jednoduché! Na nás se ale můžete kdykoliv obrátit! Uvědomujeme si totiž, jak je v těchto případech co nejrychlejší ošetření důležité. Nejde jenom o to, pomoci od náhlé bolesti či jiného akutního problému, ale hlavně tím můžeme úspěšně předejit dalšímu možnému poškození vašeho chrupu.