Skoro každý z nás si už asi někdy zažil akutní případy bolesti spojené se zuby. Tyto bolesti nelze předvídat! Nedá se s nimi pracovat, spát a ani se soustředit na nějakou činnost. Nejde pouze o bolest, ale také se vám může stát, že si zlomíte korunku, vypadne vám výplň zubu nebo dojde k opuchnutí obličeje zrovna ve chvíli blížícího se důležitého jednání či rodinné oslavy. Z naší zkušenosti víme, že akutní bolest zubu se většinou dostavuje ve chvíli, kdy se to nejméně hodí – o víkendu, o svátcích či v noci a NIKDY během ordinačních hodin vašeho zubního lékaře.

Taková neočekávaná situace může narušit veškeré vaše plány a nezbyde nic jiného, než urychleně vyhledat odbornou pomoc. To ale není vždy tak jednoduché! Na nás se ale můžete kdykoliv obrátit!

JSME K DISPOZICI NAŠIM KLIENTŮM 24 HODIN DENNĚ, 7 DNÍ V TÝDNU.

VŠEM GARANTUJEME OŠETŘENÍ V PŘÍPADĚ AKUTNÍ BOLESTI ČI JINÉHO ZÁVAŽNÉHO PROBLÉMU JEŠTĚ TEN SAMÝ DEN.

Uvědomujeme si totiž, jak je v těchto případech co nejrychlejší ošetření důležité. Nejde jenom o to, pomoci od náhlé bolesti či jiného akutního problému, ale hlavně tím můžeme úspěšně předejit dalšímu možnému poškození vašeho chrupu.

Služba zubní pohotovosti je u nás otevřena i pro ty, kteří nejsou našimi stálými klienty.

Na rozdíl od našich klientů, pro které je služba zubní pohotovosti ZDARMA, je však zpoplatněna částkou 800,- Kč.

AKUTNÍ PŘÍPADY VOLEJTE NA 602 405 988  (doktor Beran)